spotify summerar

Spotify har en såndär himla rolig funktion att en kan få se hur ens år har sett ut i musik, och efter att ha varit in och kikat kan jag med ca 0 % förvåning berätta att min mest spelade artist var Beyoncé och min mest spelade låt var "Uptown funk".
Uptown funk har varit min jam hela året, blir aldrig någonsin trött på den. Och Beyoncé är ju Beyoncé liksom. Tycker dock att jag hade väldigt lite spelningar i år, men det har nog med att göra att jag lyssnat på mycket podcast när jag promenerat och sprungit vilket jag inte gjort tidigare. Och sedan kan jag ju också tilläggas att jag lyssnat sönder Taylor Swifts "1989" och hon finns ju inte på spotify så det albumet blev jag ju tvungen att köpa genom iTunes (mitt bästa skivköp någonsin). Möjligt att Taylor har mer spelningar än Beyoncé, men det får vi aldrig veta. 
Dagbok | |
Upp