.

Jag tittade på din Instagram idag. Den finns ju kvar. I bakgrunden pratade min lektionsledare om optik, men jag tittade på din instagram och undrade vem som tar hand om dina katter nu. Bor dom hos din farmor och farfar? Kanske. Någonstans måste de ju vara. Jag önskar att du fortfarande var. 
 
I vissa ögonblicket inget, och i andra då jag minns. Jag hörde Moves like Jagger i någon affär på stan. Både tröjan och håret var fel, visst var det så? Min klasskamrat frågade vilken Ninja turtle jag skulle vara. Jag visste svaret för att jag lånat alla filmer av dig. 
 
Ofta minns jag när jag diskar. När jag städar. När jag bäddar sängen. När jag tappar fokus för en stund i lektionsalen. När jag cyklar. När jag lagar mat. När jag borstar tänderna. När jag finns.
 
Jag lyssnade på Fix you idag och jag grät. Jag grät lika förtvivlat som senast jag hörde den.
 
Du fattas oss. 
| |
#1 - - Hannah:

Vad fint du skriver. Jag känner verkligen igen mig <3

Nu ligger receptet uppe.
Kram!

Svar: Tack! igår var en tung dag <3 toppen, då ska jag kika sen!
Lina

#2 - - Therese:

Önskar också att han fortfarande var. <3 tack för att du delar några av dina bitar, vi har så många fina!

Svar: Eller hur, det finns bara fint när jag tänker på honom!
Lina

#3 - - Jessika:

Jag försöker skriva en kommentar om att jag vill ha alla era historier också, desperat. Det går inte att förklara känslan. Men tack Lina. ❤️

Svar: Vi får fortsätta dela och minnas tillsammans, helt enkelt. Även om allt egentligen känns oförklarligt <3
Lina

Upp