Hanna har hittat hem!

Igår var jag på inflyttningsfest hos Hanna! Temat var H, så jag var hurtig.
Alla var imponerad av hur hurtig jag var. Jag tror att det var vätskebältet som gjorde det. Malin var utklädd till hetero!
Den här bilden är så otäck om man känner Malin. Är det ens hon? Man kan inte vara säker. Madeleine var utklädd till värdinnan själv, Hanna, och hon var så lik att det var lite kusligt. Jag hade tänkt att jag skulle ta en bild på Madeleines ditmålade tatuering och den verkliga versionen tillsammans men det blev aldrig av. Orginalmotivet är Ghandi med en Guy Fawkes-mask, men det ser ni väl?
Den görmysiga läggan Hanna flyttat in i ligger supernära centrum och var så fint pyntad för kvällen, komplett med discolampa och allt!
Alla var så satsiga i sina utklädnader, det var så fint att se! Från vänster har vi Håkan Hellström, en humla, hetero-Malin och en hemmafru.
Hanna var en hallåa (denna bild komplett med foto-bombning av Malin).
Sara var Hjärter Dam! (Och ja, eftersom att det var så mörkt är kameran fokuserad på allt annat än vad jag ville att den skulle fokusera på, men det är väl lite konstnärligt eller nåt.
Det är ingen hemlighet att Hanna Midfjäll gillar att leka på fest, och de hade såklart anordnat en trekamp med tipsrunda, hinderbana och Hela bordet stormar. Jag bildade lag med Malin och vi gick under det käcka lagnamnet "Hurtiga heteros sjunger halleluja!" En av grenarna var att balansera en ölburk på huvudet och gå runt en stol. Jag som var nykter klarade det mycket sämre än Malin som var, ja, inte nykter.
Malin var faktiskt mycket bättre på allt. Även Hela bordet stormar där man skulle svepa sin drink snabbast när musiken stannade.
Alltså tänk vad glad jag blev när Rebecka sa att jag och Joakim delar första plats med Malin och Madeleine över finaste paret någonsin. Dom två som är så fina tillsammans att man blir lite kärlekssjuk i kroppen.
Vid tolvtiden tackade jag min lagkamrat för att hon kämpat så fantastiskt udner kvällen och sedan begav jag mig hemåt.

Det var den finaste och roligaste kvällen på länge. Älskar dessa kvinnor alltså, så underbara, roliga, smarta och snygga.

 
| minnen | |
Upp