i'm not bossy, i'm the boss

Ni minns det där broderiet jag började på för några veckor sedan? Det blev färdigt igårkväll, lagom till idag då jag gav bort det. Det var nämligen en tidig födelsedagspresent till min allra bästa babe, Rebecka.
boss babe | greenlina
Det var bokcirkel idag på English Bookshop där vi diskuterade Binti av Nnedi Okorafor, och då passade jag på att ge Rebecka hennes present eftersom hon fyller år på fredag. 
boss babe | greenlina
Jag var tvungen att slita upp många av mina stygn, många gånger innan jag blev någorlunda nöjd, och jag är ändå inte helt nöjd, men en är ju ens egen värsta kritiker. Rebecka verkade glad iallafall, vilket ju är huvudsaken! I övrigt har jag rockat läppstift och struligt hår idag och känt mig som världens babe jag med. 
 
Dagbok, Handarbete | broderi, handarbete | |
Upp