just nu

 
#nofilter
 
Hade en skitbra selfie-session idag, lyssnade på Beyoncé för att få attityden rätt. Just nu lyssnar jag inte på så mycket annat än Beyoncé, och framförallt Lemonade. Är så sjukt förväntansfull inför konserten. Kan knappt förstå att jag faktiskt ska dit. Jag kommer grina som ett barn. 
 
Just nu är jag ledig innan jag börjar jobba den 4:e juli, så jag läser mest böcker (och pluggar lite mekanik, men ju mindre jag tänker på det ju gladare är jag). Just nu läser jag Mästaren och Margarita av Michail Bulgakov, som jag snott ur mammas bokhylla hemma.  Den är helt bananers än så länge men jag gillar den verkligen.  
Just nu tränar jag för fullt inför Kyrkdalsmaran för att slå personrekordet på milen den 2:a juli. Fick en tidig födelsedagspresent av mamma och pappa som hjälper mig hålla koll på tempo och pulszoner så att jag kan träna så effektivt som möjligt. 
Just nu vill jag upptäcka ny litteratur och ge mig in i genrer jag inte utforskat tidigare. Som magisk realism, mer litterär skönlitteratur, poesi och fakta. Mest av allt vill jag bara läsa noveller mest hela tiden. 
 
 
 
 
 
Dagbok | |
Upp